Ibis Ripley V4S v kitu GX, Bad apple

Neohodnoceno
Značka: Ibis

Jedna ze dvou nových barevných variant modelu Ripley V4 s přídomkem S - tedy Ripley V4S. Co se krom barvy změnilo? Více najdete v detailním popisu tohoto krasavce níže. 

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Možnosti doručení
Kód: LEY123I22-S LEY123I22-M LEY123I22-L LEY123I22-XL Zvolte variantu
149 999 Kč 123 966 Kč bez DPH
Ibis Ripley V4S v kitu GX, Bad apple
Neohodnoceno
Značka: Ibis
Ibis Ripley V4S v kitu GX, Bad apple
Doprava zdarma Doprava zdarma Doprava zdarma Doprava zdarma Doprava zdarma

Čtvrtá verze modelu Ripley stále využívá osvědčeného systému odpružení DW-link, nicméně už na dvou vahadlech, nikoli na excentrickém čepu jako u generace předchozí. Připomíná tak svého staršího brášku Ripmo, ze kterého Ripley vychází. Ripley kombinuje moderní geometrii, tuhý a zároveň lehký karbonový rám (2250g včetně tlumiče) - to vše ve 120mm nejefektivněji využitého zdvihu na trhu.

Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech. 

Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý. 

Technické parametry

  • Zdvihy 130/120mm
  • 31,6mm průměr sedlové trubky
  • 66,5° úhel hlavové trubky 
  • Boost standart (148x12mm + 110x15mm)
  • Závitové středové složení
  • Vnitřní vedení kabeláže
  • Semi-integrované hlavové složení
  • ISCG 05 standart pro montáž vodítka/bashguardu
  • Průchodnost plášťů až 2,6" 
  • Váha rámu s tlumičem pouhých 2250g

 

Specifikace

Vidlice
FOX FACTORY SERIES 34, 130mm, 29”
 
Tlumič
FOX FLOAT FACTORY
 
Ráfky
BLACKBIRD SEND ALLOY
 
Náboje
IBIS LOGO
 
Přední plášť
MAXXIS DHR2, 29” X 2.4”, EXO, TR
 
Zadní plášť
MAXXIS DISSECTOR, 29” X 2.4”, EXO, TR
 
Brzdy
SRAM G2, 4-PÍSTEK
 
Kotouče
SRAM CENTERLINE, 180mm
 
Kliky
SRAM NX EAGLE 30T (S/M - 170mm, L/XL - 175mm)
 
Přehazovačka
SRAM NX EAGLE
 
Řadič
SRAM GX EAGLE 
 
Kazeta
SRAM XG 1275 10-52
 
Řetěz
SRAM NX EAGLE 
 
Gripy
LIZARD SKIN CHARGER EVO
 
Řídítka
IBIS ALUMINUM, 780mm
 
Představec
IBIS 31.8mm (S/M - 40mm, L/XL - 50mm)
 
Hlavové složení
CANE CREEK 40
 
Sedlovka
KS RAGE-I DROPPER (S - 125mm, M - 150mm, L/XL - 170mm)
 
Sedlo
WTB SILVERADO

Doplňkové parametry

Kategorie: Celoodpružená kola
Velikost rámu: S, M, L, XL
Určeno pro: Pánská/UNI
Materiál: Karbon
Průměr kol: 29" palců

Ibis Ripley V4

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: