Ibis Ripley V4S v kitu GX Eagle Transmission, Bad apple

Neohodnoceno
Značka: Ibis

Jedna ze dvou nových barevných variant modelu Ripley V4 s přídomkem S - tedy Ripley V4S. Co se krom barvy změnilo? Více najdete v detailním popisu tohoto krasavce níže.

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Možnosti doručení
Kód: LEY123I18-S LEY123I18-M LEY123I18-L LEY123I18-XL Zvolte variantu
199 999 Kč 165 288 Kč bez DPH
Ibis Ripley V4S v kitu GX Eagle Transmission, Bad apple
Neohodnoceno
Značka: Ibis
Ibis Ripley V4S v kitu X01, Bad apple
Doprava zdarma Doprava zdarma Doprava zdarma Doprava zdarma Doprava zdarma

Čtvrtá verze modelu Ripley stále využívá osvědčeného systému odpružení DW-link, nicméně už na dvou vahadlech, nikoli na excentrickém čepu jako u generace předchozí. Připomíná tak svého staršího brášku Ripmo, ze kterého Ripley vychází. Ripley kombinuje moderní geometrii, tuhý a zároveň lehký karbonový rám (2250g včetně tlumiče) - to vše ve 120mm nejefektivněji využitého zdvihu na trhu.

Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech. 

Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý. 

Technické parametry

  • Zdvihy 130/120mm
  • 31,6mm průměr sedlové trubky
  • 66,5° úhel hlavové trubky 
  • Boost standart (148x12mm + 110x15mm)
  • Závitové středové složení
  • Vnitřní vedení kabeláže
  • Semi-integrované hlavové složení
  • ISCG 05 standart pro montáž vodítka/bashguardu
  • Průchodnost plášťů až 2,6" 
  • Váha rámu s tlumičem pouhých 2250g

Specifikace

 
 
 
Vidlice  
     Fox Factory Series, Float 34, 130mm, 44mm offset, 29”, 110x15mm
 
Tlumič
Fox Float Factory DPS with EVOL, 190x45
 
Kliky
SRAM X01 Eagle DUB, 30t Alloy Ring  S/M: 170mm, L/XL: 175mm
 
Středové složení
     SRAM DUB BSA
 
Řadící páčky
     SRAM X01 Eagle
 
Kazeta
     SRAM X01, XG 1295 10-52 12 speed
 
Řetěz
     SRAM X01 Eagle
 
Přehazovačka
     SRAM X01 Eagle
 
Ráfky
Blackbird Send Alloy (Send I přední, Send II zadní), 32 hole
 
Náboje
Ibis logo
 
Brzdy
SRAM Code RSC, 4pístkové
 
Představec

Industry Nine A318 S/M: 40mm, L/XL: 50mm

Hlavové složení
     Cane Creek 40: IS 41/28.6 vrchní, IS 52/40 dolní
 
Řídítka
     Ibis Carbon Hi Fi, 31.8mm, 800mm
 
Pláště
Maxxis DHR2 29" x 2.4" Exo TR (přední), Maxxis Dissector 29" x 2.4" Exo TR (zadní)  
 
Sedlo
WTB Volt 142
 
Sedlovka
Bike Yoke Revive Dropper: S: 125mm, M: 160mm, L: 185mm, XL: 213mm

Doplňkové parametry

Kategorie: Celoodpružená kola
Velikost rámu: S, M, L, XL
Určeno pro: Pánská/UNI
Materiál: Karbon
Průměr kol: 29" palců

Ibis Ripley V4

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: