Plášť MAXXIS REKON 29x2.40WT 3CT/EXO+/TR - kevlar

Neohodnoceno
Značka: Maxxis

Rekon je lehký trailový plášť určený pro rychlou jízdu v technickém terénu.

Dostupnost Na dotaz
Možnosti doručení
Kód: A00079982_1_1
1 699 Kč –5 % 1 614 Kč 1 334 Kč bez DPH
Plášť MAXXIS REKON 29x2.40WT 3CT/EXO+/TR - kevlar
Neohodnoceno
Značka: Maxxis
Plášť MAXXIS REKON 29x2.40WT 3CT/EXO+/TR - kevlar
1 699 Kč –5 %

Rekon je lehký trailový plášť určený pro rychlou jízdu v technickém terénu.

  • EXO+ kombinuje dvě nejlepší Maxxis ochrany proti proražení SilkShield & EXO. Vrstva SilkShield jde od patky k patce a ta je překryta vrstvou EXO podél strany pláště. Tyto dvě ochrany zlepšují ochranu proti proražení o 27%; výdrž sidewallu (boku pláště) o 51%; a odolnost proti defektu 28%

  • 3C MaxxTerra Mezilehlá konfigurace směsi používaná u vybraných horských pneumatik. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, přesto poskytuje lepší opotřebení běhounu a menší valivý odpor než MaxxGrip.

  • TUBELESS READY Bezdušové pneumatiky poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost provozovat nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci; nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikou s duší; a menší šance na zploštění, protože tam není žádná trubka. Tekuté tmely by se měly používat pouze v následujících typech pneumatik: bezdušové silniční, trubkové a bezdušové.

  • WT Konstrukce Wide Trail (WT) optimalizuje rozložení a profil běhounu pneumatiky na dnešních moderních širších ráfcích. Tradiční pneumatiky jsou navrženy kolem starších, užších ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil pneumatiky, což vede k méně než optimálnímu výkonu. Pneumatiky WT jsou optimalizovány pro šířku vnitřního ráfku 35 mm, ale bylo prokázáno, že fungují v rozsahu šířky vnitřního ráfku 30–35 mm, v závislosti na preferencích jezdce.

  • Kord s hustotou vláken 60TPI
  • Hmotnost 865g

Kategorie: XC, Trail

Doporučené použití: All trail conditions

Doporučená instalace: Přední nebo zadní

Doplňkové parametry

Kategorie: Pláště
Hmotnost: 0.8 kg
Bezdušový plášť: ano

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: