Kolo PELLS Duke Ultimate Obsidian Grey
Efektivita dotažená na hranice možností. Agilní, agresivní, lehké MTB s minimální ztrátou energie. Karbonový rám s teleskopickou sedlovkou a vylepšenou XC geometrií s prodlouženým dosahem dělají z Duka ideální stroj do náročného terénu.
Máme skladem
s rychlým dodáním až k vám
Náš nejlépe vybavený hardtail pro rok 2023. Stvořený je za jediným účelem – vyhrávat. Agilní, agresivní bike s minimální ztrátou energie určený pro opravdu náročné XC tratě. Lehký, celokarbonový rám High modulus s kompletně integrovanou kabeláží je osazen vzduchovou vidlicí Fox 32 SC Factory o zdvihu 100 mm, která tlumí každou nerovnost a zaručuje jízdě pohodlí a perfektní jízdní vlastnosti. Techniku jízdy znatelně podporují nejvýkonnější komponenty Shimano XTR spolu s teleskopickou sedlovkou. Jistotu na trati poskytují perfektně přilnavé pláště Continental Race King 29/2,2 Protection. Ultimátní hardtail se srdcem závodníka.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hardtail kola |
---|---|
Velikost rámu: | M, L, XL |
Určeno pro: | Pánská/UNI |
Materiál: | Karbon |
Průměr kol: | 29" palců |
brzdy: | Shimano XTR BL-M9100 180/160 mm |
Gripy: | Esi Racers Edge |
Hlavové složení: | ACROS ICR |
Kazeta: | Shimano XTR CS-M9100-12 10-51T |
Kliky: | Shimano XTR FC-M9100-1 34T 175 mm |
Patka rámu: | typ UDH (3PDHUDH) |
Plášť přední: | Continental Race King 29/2,2 Protection |
Plášť zadní: | Continental Race King 29/2,2 Protection |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Představec: | PELLS Alloy 3D Forged 7° ?: 31.8mm L: 60 mm |
Přehazovačka: | Shimano XTR RD-M9100 12s |
Rám: | PELLS Duke High Modulus Carbon |
Rok: | 2023 |
řazení: | Shimano XTR SL-M9100-R 12s |
Řetěz: | Shimano XTR CN-M9100 |
Řídítka: | PELLS DB Alloy ?: 31.8mm W: 740mm R: 10 mm |
Sedlo: | Selle San Marco Ground Mg |
Sedlovka: | Limotec A1L Dropper Post Travel: 75 mm (M) 100 mm (L,XL) |
Středové složení: | Shimano BB-MT800-PA PRESS FIT |
Vidlice: | Fox 32 SC Factory 100 mm |
Výška do: | 200, 180, 192 |
Výška od: | 165, 175, 190 |
Zapletená kola: | Fulcrum Red Zone 300 |
Zdvih přední: | 100 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář